fredag den 22. juni 2012

Depend Magnet neglelak nr 6009



Dagens neglelak er en af de fine magnet lakker fra Depend, som vi har fået tilsendt fra Sverige. Denne gang prøvede jeg at dreje magneten, så mønstret så lidt anderledes ud. Det virker nu bedst på tværs, men rart at se, at man kan bruge dem på andre måder. I flasken er denne bare en kedelig shimmer grå, men når man bruger magneten trækker den en lysegrå farve frem og ikke mindst teal shimmer tilmed. Synes det ser super fedt ud med den blå-grønne farve. Når man ser det helt tæt på kan man især se det i den mørke del af lakken.

Jeg har brugt 2 lag denne gang til at opnå farvetætheden. Først 1 lag på alle negle og derefter så en negl af gangen og så på med magneten i 10 sekunders tid og så videre til næste negl.

Jeg ved godt, at I har kaldt på flere holo lakker fra Depend, og de skal nok komme i næste uge. Vi har delt dem mellem os, så både Maja og jeg vil vise jer dem lidt efter lidt.

Sussi

7 kommentarer:

Ann sagde ...

Orv, en fed farve. Er også helt vild med magnet effekten, det ser altså sejt ud. Ved I om de kan købes i Matas nu?

Passion4Polish sagde ...

De kan i hvert fald fås i min matas i Holstebro - men det var vist også et af de første steder, man kunne få dem (utroligt nok ;))
/Charlotte

polish-life blog sagde ...

jeg synes den der er lidt kedelig end de andre i har vist :/ tror jeg ville gå efter en med lidt mere farve i når jeg skal have en men det er jo bare mig :)

Anonym sagde ...

http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/377986-depend_magnetic__d

Unknown sagde ...

Jeg kan simpelhen ikke til, at få den til, at virke ordenligt! Jeg gør på samme måde, som jer! MEn det er ikke på alle neglene at striberne vil komme, og hvis de kommer, så bliver det ikke helt ud til kanten /:

Louise // www.louiseschristensen.com

Amie jones sagde ...

Det virker slet ikk på mine negle.. Hvordan gør man? Ka være jeg gør det forkert? :(

Anonym sagde ...

Prøv at ryste lakken LÆNGE... Jeg har nogle fra barrym og de skam rystes for at virke

Send en kommentar