onsdag den 20. juni 2012

Sephora by OPI - Call Your Mother

Et af de desværre mange mærker, som Sephora i København ikke har i deres butik, er Sephora by OPI. Så skal man have fat i dette mærker, så man en tur til USA, eller Ebay.com Jeg fandt en af disse frem, som jeg købte i New York 2010, men som jeg har glemt alt om. Som jeg har skrevet i et tidligere indlæg, så har jeg en del utestede lakker der har ventet i et stykke tid på at få sin tid på bloggen.

Dagens neglelak hedder Call Your Mother og er en creme lak i en fin mauve/lilla nuance. Den var meget nem at påføre og på billederne har jeg foruden CND Stickey Base og Essie Good to Go, 2 lag på. Farven er en anelse varmere i virkeligheden. Lyset var lidt svært at arbejde med..








Sussi

1 kommentarer:

Rikke sagde ...

Måske har i lyst til at dele dette link - så vi kan få en Sephora til Århus! :)

https://www.facebook.com/5000LikesForSephoraInAarhus

Send en kommentar