søndag den 22. juli 2012

Depend 2026 + OPI Black Dotted



Dagens negle er dagens negle fra fredag plus lidt OPI magi. Jeg må indrømme at jeg bliver gladere og gladere for at have købt denne selvom det var til fuld pris. Black Dotted trods at den er en fransk eksklusiv neglelak og kun burde købes i frankrig, så er der alligevel nogle glade danskere som sidder med sådan en. Jeg købte jo 4 og fik solgt de 3 på ingen tid. Skal snart til Nice i Sephora og kigge om de har nogle der. Har hørt at de ikke har flere i Sephora i København, men jeg ved det ikke med sikkerhed. Kommer først selv derind igen i næste uge.

Sussi

4 kommentarer:

Julie Hansen sagde ...

Det ser virkelig flot ud! Den har virkelig en speciel effekt!:)

Sasha sagde ...

Den er SÅ sej!
Er der egentlig top coat på eller?

Unknown sagde ...

Jeg er så misundelig!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sasha... Der er Essie matte about you på. Det er en mat toplak :D

Send en kommentar