onsdag den 15. august 2012

Framed Manicure



Desværre lykkedes dette ikke helt, men synes nu alligevel at I skulle se denne nye trend, som dukker op flere og flere steder i neglelak verdenen.. Framed Manicure.. eller ja hvad skal man kalde det på dansk :D Det er faktisk meget simpelt.
- Mal hele neglen sort
- Tag en lysere farve som dækker godt ved 1 lag og mal hele neglen undtaget et par milimeter rundt i kanten
- Mal spidsen sort så den lyse farve er rammet inde i midten
- Vent til det hele er tørt og brug så et mønster fra en prægeplade der dækker hele neglen
- Afslut med top coat

og det var så her min manicure gik galt. Jeg ventede desværre ikke længe nok og jeg fik trukket lidt af mønstret ud.. øv øv.

Til manicuren har jeg brugt:

H&M Manhunter (sort)
Essie Navigate her (grøn)
Konad speciellak (sort) - anden pigmenteret neglelak kan bruges til prægepladen.
Bundle monster prægeplade 203

Til sidst vil jeg lige give et godt råd til jer som bruger disse metal prægeplader. Nemlig, at hvis man bruger de skrabere der er lavet af metal, så ridser man sine plader og bruger man dem tit kan det gøre mønstrene ujævne. Derfor er jeg begyndt at bruge et gammelt plastikkort til at skrabe neglelak af med. Jeg bruger et bonuskort fra SAS :D

Sussi

3 kommentarer:

Quyen sagde ...

Wow, det ser faktisk helt vildt fedt ud! Tror lige jeg må få fat i de plader. Man kan jo lave så fine mønstre med dem :)

Unknown sagde ...

Jeg kan ikke ret godt lide framed manicure. Men denne her er ret fin :-)

Unknown sagde ...

Ser sjovt ud :)

Send en kommentar