torsdag den 20. september 2012

Essence - Ballerina's charm




Dagens Essence lak er Ballerina's charm. Den er desværre, ligesom den i går, en anelse tyk og umedgørlig. Farven er også på den hudfarvede/nude side, men denne er en smule varmere i farven. Jeg synes denne lak ligger forfærdeligt på mine negle, selvom jeg har brugt basecoat først. Man kan især se på det nederste billede hvor ujævn lakken er. Det er ikke penslens skyld, men den tykke konsistens. Prøvede med 2 tynde lag, men det var næsten umuligt at arbejde med den. Øv!

Sussi

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kan lakfortynder ikke redde det? Rigtig lækker farve iøvrigt! - perfekt til efterårets grønne og røde farver :-)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Lisa..

Tror desværre der må en hel flaske til hehe.

Sussi

Johanne sagde ...

Jeg har før haft problemer med tykke Essence neglelakker, og de har været nemme at fikse med Seche Restore :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Johanne. Jeg må prøve ad.

Sussi

Karen P sagde ...

Lækkert lækkert!! Find gerne noget mere med nude looket. Det er bare lige mig:-)

Send en kommentar