tirsdag den 11. september 2012

Essie - Bachelorette Bash





Her er en af de lakker jeg købte i Superbest på tilbud (og beklager at vi ikke skrev om tilbuddet). Jeg har ikke mange lyserøde lakker, måske har jeg 5. Jeg har i hvert fald fordoblet antallet med det nye Essie indkøb. Jeg ville ikke have købt denne til fuld pris. Men det er nu rart med lidt nye farver. Desværre er mine negle lidt wonky for tiden, de skal klart have en kærlig hånd snart. Men selve lakken er jeg nu glad for at jeg købte.

Jeg har 2 lag på og der var ingen problemer med påførelsen. Lakken har en jelly agtig finish. Denne havde den gamle pensel som er lidt smal og rund. Har også prøvet nogle med den nye brede og fladere pensel, men kan ikke finde ud af hvilken jeg bedst kan lide at bruge..

Hvilken af Essie's pensler kan I bedst li?

Sussi

2 kommentarer:

Ditte K. sagde ...

Helt sikkert de nye bredere pensler :) Flot farve.

Unknown sagde ...

Super lækker farve - den skal noteres :)

Send en kommentar