onsdag den 17. oktober 2012

Alessandro

Som jeg lovede igår, får I en anmeldelse af to af de lakker jeg modtog for (efterhånden) noget tid siden. Jeg har ikke tidligere haft særlig meget erfaring med Alessandros neglelakker, så jeg var spændt på, at se hvordan kvaliteten var.
En overordnet ting, som jeg synes var lidt ærgerligt med de lakker jeg indtil videre har prøvet er penslen. Der er ikke et særligt langt 'skaft' på penslen, som, så mange andre, sidder fast i låget. Det er nok bare et spørgsmål om  præference, men jeg kan bedst lide at neglelakken har lidt længere 'skaft', jeg synes, at det gør det nemmere at arbejde med lakken.
Lakkerne jeg har taget billeder af er den lilla shimmerlak Sophisticated Mauve og den grønne shimmerlak Voyeurist Green.
På forhånd vil jeg gerne lige undskylde for de tørre hænder, jeg glemte at smøre min fingre inden fotografering, og opdagede det først da jeg kiggede billederne igennem.






Sophisticated Mauve:
Som skrevet før, er det en lilla shimmerlak. Farven er en rigtig fin støvet lilla, med sølv shimmer i. Lakken er meget farvetæt, og dækker næsten helt efter bare et enkelt lak, men jeg har lagt to, bare for at være sikker, og for at den er helt jævn. Den er også tykkere end lakker fra f.eks Essie eller OPI, at den er tykkere tror jeg gør, at den ville egne sig til Konad tryk.










Voyeurist Green:
Som den lilla lak, er det her også en shimmerlak. Den er også farvetæt, og minder faktisk meget om den lilla, udover at denne her (tydeligvis) er grøn. Det er altid rigtig godt når neglelakken dækker efter få lag, og jeg håber at resten af lakkerne dækker lige så hurtigt.

- Maja


P.S. Billederne har jeg taget i det nye udstyr som jeg fik af Sussi i fødselsdagsgave, jeg skal lige hilse og sige at fototeltet ikke er nemt at pakke sammen, jeg var ved at få grå hår af det igår, og tilsidst måtte jeg gå på youtube for at finde ud af hvordan det skulle foldes.

2 kommentarer:

Ann sagde ...

Det er nogle flotte lakker - kan slet ikke vælge en favorit.
Det fototelt gør virkelig sit job godt, det er nogle super gode billeder, hvor det virker som om at farven gengives rigtig fint.

Unknown sagde ...

Åh nej. Er det ligesom et af de der "pop-up" telte mankan få til børn??? Min datter HAVDE et vældig fint et, lige indtil det skulle foldes/vrides/snoes sammen. Jeg gav op!!!

Send en kommentar