onsdag den 7. november 2012

Børnetegninger






Det er faktisk (næsten) 100 år siden jeg lavede det her design, jeg havde helt glemt det, indtil jeg kiggede mit kamera igennem for billeder.
Men bedre sent end aldrig. :)
Ideen fik jeg, fordi der hænger en masse børnetegninger i Kristians vuggestue, og der er altså noget smukt over den slags tegninger. De er så simple og alligevel detaljerede, jeg elsker børns tegninger, og jeg glæder mig til selv at få en masse fra ham den lille.
Det gode ved at lave børnetegninger er, at børn ryster på hånden og laver ujævne streger, og derfor kan man sagtens lave det på højre hånd.
Jeg har brugt en masse farver, og for at man virkelig skulle kunne se dem måtte baggrunden være hvid :)

- Maja

......og undskyld de dårlige neglebånd og det tørre hud, det havde været en hård uge.........


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

hehe de er fine :-)

Unknown sagde ...

de er rigtig søde! :D

Send en kommentar