lørdag den 3. november 2012

Essie - Stroke of Brilliance..


1 billede var ikke nok til denne skønhed af en neglelak. Den nyeste i Essie's Lux effects kollektion er denne periwinkle blå (og meget svær at fange den rigtige farve på billeder) som hedder intet mindre end Stroke of brilliance og det er helt klart hvad den er! På billederne har jeg kun 1 lag på, så der er utrolig meget glitter i den. Man skal ikke fange stykkerne og guide dem rundt på neglene. Super fedt med en kvalitets glitter og så er farven jo bare über skøn. Jeg så at andre havde kommet den ovenpå forskellige andre farver blå, men synes at den forsvandt lidt og det synes jeg var synd, så jeg brugte bare 2 lag Essie - Blanc som base og wow, det var lige hvad den havde brug for. I får lige en masse billeder, for jeg kunne ikke vælge (nøj hvor jeg elsker mit lystelt :D )






Stroke of brilliance har jeg fået via et swap med en fantastisk skøn amerikansk pige. Der kommer 20 andre lækkerier som jeg har fået fra USA, så glæd jer!

Sussi

5 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Waw! Så flot! Must-have! :b

Heidi Winther sagde ...

Hvor er den fed! Den må vist på ønskelisten :-)
Tillykke med lysteltet - jeg ønsker mig også et, men det blev lige til et stativ til kameraet (som var på tilbud) i stedet for. Så må lysteltet komme senere :-)

Unknown sagde ...

Den er vildt flot! :D

Sminkan sagde ...

Vilken häftig effekt!

Anonym sagde ...

Den glæder jeg mig til at prøve, har selv lige købt den i USA :D

Send en kommentar