søndag den 18. november 2012

H&M - Lady Luck

Dagens neglelak er en grøn shimmer fra H&M som hedder Lady Luck. Jeg har købt den i den store H&M på strøget i København og har ikke set den der siden eller andre steder. Jeg faldt i hvert fald for indholdet. Grøn shimmer med skiftende gule og teal nuancer.

Den var super nem at påføre og den var dækkende ved næsten kun et enkelt lag, men som altid bruger jeg mindst 2 lag uanset dækkeevne.

Kom til at lege lidt med min Instagram, men I får også lige et billede uden effekter.

P.s. Fandt en h&m blue my mind i helsingborg. Havde ikke troet jeg skulle se flere af dem.

Sussi








5 kommentarer:

Simone sagde ...

Jeg købte min lady luck tilbage i midten af september i Esbjerg. Jeg har ikke fået prøvet den endnu, men mon ikke december er en kærkommen lejlighed til en smuksak som den?

kh
Simone

Unknown sagde ...

Det er hvis stadig rimelig mage af dem i Esbjerg og så er de også i Kolding stor center ;) super flot farve!

Anonym sagde ...

De har haft dem i H&M i Holstebro. Det er en af mine yndlingslakker! Den er så flot! :-)

Anonym sagde ...

Masser i Lyngby! Af begge dem du nævner!

Simone sagde ...

Har lige swatched min, og det bliver helt klart den jeg vælger, når jeg skal lægge ny lak i morgen.

Send en kommentar