søndag den 23. december 2012

Ciaté Locket


Dagens neglelak er den smukke glitter Locket fra Ciaté. Jeg har glædet mig til at vise Jer nogle flere billeder af den siden jeg viste Jer den for nogle dage siden. Især billedet herunder tæt på er super lækkert. Man kan virkelig se al den fine glitter.

Jeg har Essie Blanc på under, da det ville tage en del lag for at få den til at dække helt af sig selv. Den er en klar base med masser af sølv 6kantede glitter i 2 størrelser og nogle små stykker glasagtige glitter. Klik evt på billedet for at se det endnu større. Konsistensen af lakken var en smule tyk, men den var nem at påføre og tørrede dejlig hurtigt. Jeg har 2 lag på af både den hvide og af Locket.



Der er 6 nye glitter lakker fra Ciaté til salg hos bl.a Sephora og Magasin fra december, så kan allerede købes nu til 95 kroner stk. De 6 farver er:


Sussi

(produktet er sendt til os fra Mildh Press til anmeldelse)

1 kommentarer:

Mette sagde ...

Hvor er den smuk :) skal vist snart en tur i Sephora ;)

Send en kommentar