torsdag den 27. december 2012

Julegaver.

Det blev til en enkelt neglelak i julegave, men en jeg havde ønsket mig! Opi - Skyfall. En mørk brændt rød farve som jeg bare elsker. Havde den på til julefrokosten i går med lidt Essie - Shine of the times guld glitterflager på ringfingrene.

Derudover fik jeg min højt elskede parfume Daisy af Marc Jacobs. Men ikke kun 1 på 50 ml af min mor, men også en på 100 ml af min mand! Så tror jeg at jeg kan klare mig lidt.

Resten af gaverne var alle perfekte, men vil ikke remse dem op her.


Hvilke neglelakrelaterede gaver fik I?

Sussi



3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg fik Essie - Butler Please af mine forældre i julegave, så det er jeg fint tilfreds med :)

Unknown sagde ...

Jef fik to OPI'er - On her Majestys secret service (som jeg allerede elsker!)og Warm and fozzie (som desværre ikke lige er mig). Jeg fik også to pk. af L'oreal "neglestickers" :D

SANNE sagde ...

Søn havde købt lak til sin mutti, han havde ledt efter OPI's Man with the Golden Gun, men den var udsolgt. Så han havde købt OPI's Spiderman mini collection og OPI's Tomorrow Never Dies. Virkeligt gode valg. Min 19-årige knægt (charmebøf, er han) havde stået i Magasin og så havde ekspeditricen anbefalet ham en, som han beskrev den, bordeaux-bæ-farvet lak og sagt at den lige var noget for hans mor, for den var hun selv vild med. Så havde søn sagt, at SÅ kedelig er hans mor altså ikke. Ha! Alle hans valg er superflotte og jeg er især overrasket over hvor smuk Tomorrow Never Dies er. Måske jeg burde blogge det her. :)

Send en kommentar