torsdag den 10. januar 2013

5 minutters manicure - konfirmation eller bryllup?

Sagen er den at jeg skal giftes i år, mere præcist til efteråret, og jeg er gået igang med at finde ud af manicuren.
Jeg håber, at I kan holde ud at se og vurdere et par designs i løbet af året ;)
Designet idag er næsten en kopi af det sorte blomster design. Da jeg lavede designet på den sorte baggrund fortrød jeg næsten med det samme at jeg ikke havde valgt hvid som baggrund. Så idag ville jeg prøve at lave en bryllup-/konfirmationsudgave af det.
Jeg tror nu ikke, at det her bliver min manicure til den store dag, men måske en af jer læsere som skal konfirmeres (eller giftes som mig) vil bruge det :)
Jeg skal se om jeg ikke kan lave en tutorial på hvordan jeg laver det. Det er virkelig nemt, og tager ikke mere end 5 minutter pr hånd :)
- Maja








6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke Maja!! :-)

AMajgaard sagde ...

Tillykke :)
Meget sødt design. Måske næsten for nuttet :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak skal I have, selvom det er ved at være en gammel nyhed :)

AMnegle: ja, det er næsten for nuttet.. Jeg kunne bedre lide det med sort baggrund. :)

Mvh Maja

Simone sagde ...

Som konfirmationsnegle ville de sagtens kunne gå, men synes personligt ikke de holder til et bryllup. Det er de for lillepige-agtige til. Men designet kunne også være rigtig sødt her til foråret. Glæder mig til en diy. Og da også et tillykke med på vejen fra mig :)

kh
Simone

Anonym sagde ...

Hvordan laver du det helt præcist??
Kunne du ikke lave en tutorial?

SANNE sagde ...

Tusinde gange tillykke med den kommende store dag. Og jeg glæder mig til tutorial, det er simpelthen et supersødt design. :)

Send en kommentar