mandag den 28. januar 2013

Februar Udfordring...

I februar vil vi deltage i en negle art udfordring Jilltastic Nail Design's februar udfordring. Vi trænger til lidt inspiration her i den kolde tid, så det var perfekt at jeg lige faldt over linket på facebook i dag. (Hvis du også har en negleblog og vil deltage kan vi jo linke til hinanden, så skriv lige i kommentarfeltet)

Her er en liste over hvad der kommer på bloggen i løbet af februar. Dog er der 2 muligheder hver dag, så det er ikke helt bestemt på forhånd. Vi glæder os i hvert fald til at gå i gang med udfordringen.


Du kan finde en forklaring over de forskellige begreber/nail art ord på Jilltastic Nail Design's blog ->her<- 28="" :d="" billede="" dages="" de="" der="" dette="" div="" er="" med="" ogs="" udfordringer="">

Maja & Sussi

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det glæder jeg mig til at kunne følge med i! :-)

Hilsen Monica / http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Unknown sagde ...

Uhh... Skulle man lige presse en challenge ind... Har virkelig ikke tid, men øjh hvor jeg savner/er i underskud af at lege med lak.

Jeg er med!! :-) www.neglelir.blogspot.dk

Unknown sagde ...

Det vil jeg helt klart også glæde mig til at følge med i og måske få lidt mere inspiration og lærdom :-)

Hilsen Hanne
http://blog-hanne.blogspot.dk/

Send en kommentar