torsdag den 21. februar 2013

Februar Udfordring Dag 21 - Flames



Dagens udfordring var enten flammer eller prikker og jeg synes efterhånden, at jeg har lavet tusindvis af prikmanicurer, så jeg valgte, at udfordre mig selv med flammer.. Men jeg var altså blank for ideer til hvordan man kunne gøre det, så jeg måtte et smut forbi Youtube hvor jeg fandt denne video lavet af Cutepolish. Hun er blevet inspireret af Katniss i Hunger Games filmen og har brugt neglelak decal metoden.

Neglelak decal metoden består af, at man maler sin nail art på et stykke plastik lomme, lader det tørre, tager det af plastikket og sætter det på neglen, som var det en sticker, bortset fra at det er lavet af neglelak :D I kan se udførligt hvordan hun gør det i videoen. Det er helt klart en metode jeg vil prøve noget mere. For jeg er ikke super god til at tegne og så er det godt hvis man kan prøve sig frem på et stykke plastik og lave en ny hvis den ikke er pæn.

Jeg har brugt:
Sort - H&M Black is back
Rød - H&M Red nail
Gul - H&M ??
Orange - Nouba 91 (svensk mærke vistnok)
Hvid - Essie Blanc

Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar