søndag den 24. februar 2013

Februar Udfordring Dag 24 - Regnbue


Så er det endelig blevet tid til at lave dag 24, i februar udfordringen. Jeg har glædet mig til at lave det her design, og det er heldigvis blevet som jeg gerne ville. Allerede da udfordringen startede skrev jeg ned hvad jeg ville lave til denne dag. Valget var slet ikke svært, det skulle være regnbue. MEN det vigtigste var, at jeg gerne ville have leopard mønster på regnbuen.
Det er blevet så lækkert, og jeg ærgrer mig over, at jeg først fik det lavet her til aften, så billederne er blevet uden sollys.
Hvis jeg husker det, må jeg lige tage nogle nye billeder imorgen.

- Maja


3 kommentarer:

SANNE sagde ...

Hvordan har du lavet regnbuen? Lak på svamp? Det ser virkelig godt ud. :)

Unknown sagde ...

Wauw, det er virkelig flot!

Unknown sagde ...

Hvor ser det fedt ud! :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Send en kommentar