lørdag den 9. februar 2013

Februar Udfordring Dag 9: Saran Wrap


 



Da jeg så listen over hvilke udfordringer vi skulle lave, så skynte jeg at sætte mit navn på netop denne dag, for gæt hvem der har villet lave denne manicure i laaaang tid, men aldrig fået taget sig sammen til det? Ja, mig :D Så jeg smuttede en tur forbi youtube, søgte på saran wrap nail og fandt en guide. Derefter nuppede jeg 3 farver, en frysepose som jeg klippede i 5 stykker, kom basecoat på neglene og tapede neglene ind. Derefter lagde en et lag Essie - Blanc (hvid) men ved ikke om det var nødvendigt alligevel. Det er vist kun hvis man bruger lyse farver, så man ikke kan se neglen igennem.


Tapen har jeg købt i Matas og er vist en slags sportstape. (??)



Lakkerne jeg har brugt er: Essence The boy next door- (blå),  Ciaté Cabaret - (lilla),Sally Hansen - Midnight in NY (sort)



Fremgangsmåde:
1. Tag et stykke plastiklomme/pose eller film på størrelse med en hånd.
2. Vælg 3 farver og dryp 4-5 dråber af hver farve i en cirkel midt på plastikket.
3. Fold plastikket på midten og tryk forsigtigt ovenpå lakken så farver blander sig en smule. Tvær dem ikke helt ud..
4. Fold plastikket ud igen forsigtigt og dyp den første negl der hvor mønstret er fint, tjek evt om der mangler lidt farve på neglen og dyp evt igen. Hvis der er mere våd neglelak tilbage på plastikket kan man tage en negl mere eller to. Når man løber tør for neglelak, laver man bare et nyt stykke plastik.
5. Afslut med toplak og rens af rundt i kanterne. Bruger man tape mindsker det oprydningen lidt.



Go Weekend!

Sussi


6 kommentarer:

Quyen sagde ...

Ej, hvor ser det bare vildt fedt ud! Bliver lige nødt til at prøve det snart. :)

Unknown sagde ...

Ser mega nice ud! :D Og forholdvist let at lave!

Unknown sagde ...

Det skal helt klart prøves! :-)

- Monica / http://mmonicamichela.blogspot.dk/

SANNE sagde ...

Superflot, men jeg orker bare ikke al den afrensning bagefter.

Katrine B sagde ...

Okay, det her er en potentiel neglekunst for mit vedkommende - det ser virkelig møghamrende lækkert ud!

Lizajane1776 sagde ...

And here is a THIRD method of doing this prompt! I think your index finger (pointer) is absolutely beautiful!

Send en kommentar