tirsdag den 2. april 2013

Aprilsnar! og 4 års fødselsdag..

Som I forhåbentlig har gættet, så var gårsdagens indlæg en aprilsnar! Vi har sandelig ikke tænkt os at stoppe med at blogge om neglelak. Vi er jo lige startet :P Ja ok, måske ikke. I denne måned har vi netop blogget på Neglenymfer i 4 år! Vi synes godt nok at tiden løber stærkt.

Vi er glade og taknemmelige for at I stadig kigger forbi og læser hvad vi skriver... eller i det mindste kigger på billederne. Derfor har vi planlagt en måned med lidt forskelligt, både lidt til os selv, men også lidt til vores kære læsere.

Giveaway - Først og fremmest har vi lidt gaver til en heldig læser. Vi har 2 sæt fra Ciaté på højkant og man deltager via Rafflecopter, hvor man selv kan vælge hvor mange lodder man vil deltage med.



a Rafflecopter giveaway


Q&A - Spørgsmål og Svar - Vi synes det kunne være sjovt hvis I ville stille os en masse spørgsmål, om hvad I nu har lyst til (fra skostørrelse til yndlings neglelak), som vi så vil svare på senere på måneden. Så har du et spørgsmål til os, så skriv til konkurrence@ neglenymfer.dk (uden mellemrum). Det bedste spørgsmål får en lille gave fra os.

Vi vil give os selv nogle design udfordringer i løbet af måneden, men er der noget I kunne tænke Jer at se, så skriv venligst til kontakt@ neglenymfer.dk (uden mellemrum).

Endnu engang tusind tak til vores skønne læsere for 4 fantastiske år!

Maja & Sussi

33 kommentarer:

Katrine sagde ...

Godt, jeg gættede nu også at det var en aprilsnar så snart jeg havde set nogle af de andre kommentarer...

Tillykke med de fire år på bloggen. I fortjener at fortsætte maaange år endnu!

Tænk hvis I stoppede. Det ville være en skandale! Simpelthen. Hvor skulle jeg så få min inspiration til alle mugelige sjove og flotte negle? ;-)

Anne og Sophie sagde ...

Tak til 1. april, og sikke en dejlig give-away!

Anne og Sophie sagde ...

acafotografi@hotmail.com

Deer In Street Lights sagde ...

Jeg synes, det ville være svært at vælge! Jeg har aldrig prøvet Ciatés produkter, så det vil jeg rigtig gerne prøve!

Og I nåede næsten at snyde mig!

Christine Lund Hansen :-)

Sandra sagde ...

Lækkert! :-D

Kig også gerne forbi min giveaway <3
http://www.ablondemess.dk/2013/04/makeup-giveaway.html

Kuchen sagde ...

Som om lugten også kunne få jer væk fra det;) så var i nok hoppet af vogne for længst hvis det virkelig havde været så svært hehe

Mewsen sagde ...

hehe selvfølgelig :) I kommer aldrig til ikke at kunne lide neglelak :)

Mewsen sagde ...

jeg kunne godt tænke mig blue velvet og purple velvet

Mette Straa sagde ...

Tillykkeeeee! :D Jeg kunne godt tænke mig at prøve velvet sættet :D

Simone sagde ...

det må være den lilla (nederste billede), farven er skøn. Har intet prøvet fra ciate, så jeg er egentlig frisk på begge :)

kh
Simone

Unknown sagde ...

Jeg synes det kunne være sjovest at prøve det nederste sæt (det lilla) - fordi jeg synes velour effekten ser spændende ud :D Og så er farven jo mega pæn!

Anonym sagde ...

Stort tillykke med 4års fødselsdagen... En god aprilsnar i havde igår... Dejlig at det kun var en aprilsnar, for er meget glad for at læse jeres indlæg og anmeldelser.

Jeg har aldrig prøvet Ciaté, så det kunne være super at prøve det.. Den nederste farve passer til alt og jo meget smuk :-)

Maibritt J sagde ...

i nåede altså at gøre mig bange i går! :D men så kom jeg i tanke om dagen og så var det hele jo okay :D jeg ville helst vinde velvet fordi det virkelig ser sjovt ud og jeg kan kun forestille mig at jeg ville gå rundt og røre ved mine negle hele tiden :P

Anne-Sofie sagde ...

Synes virkelig det kunne være lækkert at prøve det blå sæt! Det lilla ser også dejligt ud, men der er noget over det blå der gør det virkelig unikt og flot.

Laura T sagde ...

Tillykke med de 4 år! Jeg har nydt at følge med, og glæder mig til endnu flere indlæg:)

Når det gælder Ciaté produkterne, så er det helt sikkert blevet sættet jeg gerne vil prøve:)

Marianne sagde ...

Tillykke med fødselsdagen!! :) Jeg synes mest om det lilla'e sæt, men det blå er nu ellers også rigtig fint :D

Anna sagde ...

jeg synes bedst om det blå sæt :)

Birgitte Stage sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Birgitte Stage sagde ...

Tillykke med de fire år på bloggen, og fantastisk giveaway! Jeg må indrømme, at trods begge farver er meget smukke, har jeg mest forelsket mig i den nederste, den er sørme smuk (:

Unknown sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :)
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde/prøve det lilla sæt, det ser vildt lækkert ud og jeg eeeeelsker lilla :D

Katrine sagde ...

Kaviar-sættet, se'føli!

Unknown sagde ...

Jeg er mest på caviarsættet, da jeg allerede har et velvetsæt derhjemme :D

Unknown sagde ...

Er det her man skal stille spørgs målet eller sende en mail? :D for jeg vil gerne høre hvad er fik jer til at blive vild med neglelak? :D

Unknown sagde ...

jeg kunne forresten best tænkte mig det lilla sæt!! :D

zafira sagde ...

caviar er hva vi tar'

Mette sagde ...

Tillykke med de fire år! :D Jeg vil helst vinde velvet sættet :)

Mette sagde ...

Stort tillykke... det har været en fornøjelse at følge jer :)
Jeg ville utrolig gerne vinde velvetsættet :)

Lea Sofie sagde ...

caviarsættet har jeg godt nok drømt om længe!

Maria Olesen sagde ...

Stort tillykke! Jeg blev godt nok overrasket over den tidligere overskrift, så dejligt at I ikke stopper :D
Jeg er blevet en fast læser af jeres blog og jeg synes, det er dejligt, at I holder jer til et emne og holder den røde tråd :)
Jeg synes begge lakker ser spændende ud, men den lilla farve tiltrækker mest :P Jeg aldrig prøvet disse sæt fra Ciaté, men de ser utrolig spændende ud :D

Line sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at prøve caviar-sættet :)

Ditte K. sagde ...

Sejt, har altid gerne villet prøve Ciaté lakkerne.

Karna Roager sagde ...

Jeg kunne nok bedst tænke mig at prøve velvet-sættet :-)

Unknown sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at prøve det blå/lilla/sorte (første) sæt - de der microbeads bliver altså for spændende efterhånden :)

// Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

Send en kommentar