torsdag den 18. april 2013

Caviar mums..


Dagens negle er fra endnu et Limited Edition sæt fra Ciaté. Det er et af de nye Caviar sæt med pastel farvet neglelak. Denne her er gul og hedder Loop the Loop (den kan også købes separat) og perlerne hedder Lemon Fizz. Jeg har som Maja også taget en masse billeder, dog ikke SÅ mange :P

Jeg har lagt 3 tynde lag af Loop the Loop og fordi det er en lys neglelak, så er den svær at påføre. Derfor er 3 tynde lag bedre end 2 tykke. Man kan ikke helt undgå at der er "pletter" hist og pist, men et tip kan være at komme en hvid under, for en jævnere farve. Jeg har taget lidt billeder uden perlerne på, så I kan se den fine pastelgule farve. Den minder mig lidt om en lidt bedre udgave af Rescue Beauty Lounge's Square Pants, som er en anelse mere besværlig at påføre..

Og så til billederne..




og med perlerne..




Sussi

(Caviar sættet er sendt til os til anmeldelse)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er den første combi fra Ciate jeg rent faktisk kunne finde på at købe. Synes det er uuuuutrollligt flot :-p

Krummes krummelurer sagde ...

Jeg tror aldrig helt jeg kan forene mig med de der beads. Jeg synes de minder om kagekrymmel ;) Men synes det er pænt på andre :-)

Unknown sagde ...

Hvor mange lak skal den der Ciaté neglelak bruge? :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Send en kommentar