lørdag den 22. juni 2013

Nyheder: Rimmel Salon Pro

Fra venstre: Hip Hop, Reggae Splash, New Romantic og Britpop.
Rimmel lancerer 18 nye lakker i helt nye flasker. Ni af dem har Kate Moss været med til at skabe farverne og navnene til. Jeg har fået lov til at prøve 4 af dem og glæder mig til at vise Jer dem. De nye Rimmel Salon Pro lakker med Lycra kan købes i bl.a Matas butikker fra uge 26 til 59,95.


Først har vi Hip Hop, en mellemting mellem en lidt umoden tomat og en skinnende koral rød. Faktisk synes jeg godt om farven, selvom den ikke er mørkerød. Det var den eneste af de 4, som ikke gav mig nogle problemer med påførelsen. De nye Rimmel lakker har en bred pensel med afrundet kant og er lidt på den tykke side. Jeg kunne dog nøjes med 2 lag og har på billederne ingen toplak på, da jeg synes den var perfekt uden. 


Reggae Splash var måske den af lakker jeg mindst kunne lide. Farven var faktisk ikke så tosset, selvom jeg ikke er så vild med orange. Den var desværre en anelse svær at påføre og jeg måtte bruge 3-4 lag for at få den så jævn som muligt. Jeg har endda prøvet at udligne lidt med en toplak. 


New Romantic var lidt af en overraskelse. Jeg troede det ville blive den jeg mindst kunne lide, men det viste sig, at den blev en af mine favoritter af de 4. Den er lidt på den sheer/gennemsigtige side, men den dækker forholdsvis godt efter bare 2 lag. Jeg er desuden vild med den fine shimmer der er i lakken, som jeg ikke lagde mærke til i flasken. Jeg kom til at tænke på hvor flot den ville klæde OPI's Soft Shades kollektion.

Britpop er den sidste af de 4 og den jeg troede ville være min absolut favorit. Den er da også helt oppe øverst sammen med New Romantic og Hip Hop, men jeg havde lidt problemer med påførelsen. Den ville ikke rigtigt arbejde sammen med min underlak (fra Sally Hansen) og den opførte sig lidt som en holo på første lag. Dog dækkede den fint på andet lag. Desværre kunne jeg ikke fange farven helt korrekt med mit kamera. Britpop er teal og ikke blå som på billedet. Den ser mere ud som her.


Alt i alt kan jeg godt lide farvevalget blandt de nye lakker, der er noget for enhver smag. Jeg håber, at jeg bare har været uheldig med en af mine, men generelt er lyse creme lakker bare sværere at påføre end mørke fx. Jeg har før været glad for Rimmels neglelak formel, så jeg glæder mig til at prøve flere af dem.

Sussi

(produkterne fra dette indlæg er sendt til os til anmeldelse fra MildhBeautyPress)

2 kommentarer:

NefariouslyNiftyNails sagde ...

Hmm, må sige New Romantic også overrasker mig lidt - den ser da egentlig rigtig fin ud! Har selv et par stykker af de her nye Rimmel'er og jeg synes de er rigtig gode at påføre pga den brede børste! :)

Unknown sagde ...

Det er nogle skrækkelig grimme flasker de har lavet :-/ Men mon det betyder st vi kan købe de "gamle" lakker billigt så :p
Hvad er Lycra?

Send en kommentar