tirsdag den 2. juli 2013

Anmeldelse: Isadora Neon Glitter Nails.

Isadora - Dazzling Acqua + Aquarius loose glitter.

Jeg har været så heldig at få tilsendt dette sæt fra Isadora. Det er en "neon" blå foil agtig lak og en flaske med glasagtige glitter stykker.


Efter 1. lag - man kan se neglen igennem hist og pist.

Efter 2. lag dækker den perfekt.

2. Lag dækker perfekt.
Dazzling Acqua:
Antal lag: 3
Farve: Blå
Base: Shimmer/foil
Mening: Normalt ville man tage 1 lag på og derefter tage én negl ad gangen, komme et lag mere på og drysse glitteret på. Men da jeg skulle tage billeder af lakken for sig selv, måtte jeg lige give det lag nummer 2. Selvom man kan se neglen igennem efter første lag, så dækker den helt ved lag nummer 2. Den opfører sig lidt som en foil/holo ville gøre, nemlig at der kommer pletter uden lak på. Måske det kan afhjælpes med en aqua base, men så længe den dækker ved 2. lag ville jeg ikke gøre det store ud af det. 

Jeg synes måske ikke, at der er så meget neon ved lakken. Den er da klart "frisk" i farven, men neon synes jeg nu ikke. Den ser utrolig flot ud i solskin, men jeg ved ikke helt om det er mig med shimmer looket. Det er jo en smagssag..


Aquarius Loose Glitter - gennemsigtig glasagtige glitter stykker.

Tilføj billedtekst



Aquarius Loose Glitter:
Antal Lag: 1 lag drysset over våd neglelak.
Farve: gennemsigtig blå.
Base: mellemfin glitter.
Mening:Jeg er en sucker for tekstur på neglene og denne glitter gir ens negle en ru overflade. Man skal lige vænne sig til, at man kan hænge fast i tøj, men hold op hvor det bare skinner i sollyset, og så kan jeg godt se mellem fingrene med det andet. Jeg var måske ikke så vild med lakken, men tilføjer man glitteret er jeg faktisk ret vild med det.

Fremgangsmåde:
1. 1-2 lag Dazzling Acqua
2. 1 lag på én negl ad gangen og drys  glitter på. Gentag med alle negle...
3. Afslut evt med at spraye hårlak på for at forsegle glitteret. 

ps. Har man været smart nok til at drysse glitteret på ud over en kop/tallerken/stykke papir osv, kan man hælde overskydende tilbage i flasken ved at rulle et stykke papir til en tragt. Men hvis man ligesom mig glemte det, må man bare hælde resten ud.. hehe

(sættet er sendt til os fra Isadora til anmeldelse)

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar