lørdag den 3. august 2013

Dagens Neglelak: Ciaté - Stiletto.


Dagens neglelak er lak nummer 2 fra Ciate og den hedder Stiletto. Selvom der var voldsomt meget rabat på siden havde jeg svært ved at finde nogle lakker jeg ville have. Når man har over 300 lakker (igen!) kan det være svært at finde nogle farver man ikke har allerede. Jeg tror ikke jeg har denne farve. Desuden har jeg kigget på Stiletto i et stykke tid, så ned i kurven kom den.

(nogle har spurgt til hvor jeg købte lakkerne fra Ciate og det gjorde jeg på Ciate.co.uk)

Som med alle mine andre Ciate lakker, så er penslen bare perfekt! Jeg elsker den! Jeg kan ikke rose den nok. Denne lak krævede 2 lag for den dækkede helt. Jeg har ikke toplak på over lakken på billederne. Jeg er en kæmpe fan af grønne og blå lakker, så denne grønne må være nr. 40-50 i rækken. Men! der ER mange nuancer af grøn :D 

Ciaté's lakker koster normalt 95 kroner og kan købes i nogle Matas butikker. Skønt at Matas tager flere og flere lækre mærker ind.

Er det kun mig der har det varmt her til aften?

Sussi

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Er også ret vil med blå og grønne farver på neglene. Den her er da helt vild flot. Hvad koster forsendelsen! Syns ikke jeg kan finde det på siden

SANNE sagde ...

Superlækker grøn. Man kan osse' købe Ciate i Magasin. :)

Send en kommentar