mandag den 30. september 2013

Anmeldelse: Isadora - Wine Crush


Vi har før testet Isadora's tektur lakker, som de kalder Sugar Crush. Denne gang vil jeg vise Jer en af de nye efterårsfarver, nemlig Wine Crush. Det er en dyb vin farve, med glitter i flere varme farver, der får lakken til at ose af efterår.

Test: Som de andre Sugar Crush lakker, så er lakken en anelse tyk, men den brede pensel er nem at arbejde med. Dog kan man næsten nøjes med 1 enkelt lag. Jeg har 2 tynde lag på, på billederne.

Jeg er som før sagt VILD med Isadora's tektur lakker. Ikke kun pga de er skønne at påføre, men også fordi de virkelig laver nogle fede farver. Vi har fået tilsendt denne og 2 andre (som Maja vil vise Jer) og jeg tror måske, at jeg skal ud og have et par mere af de andre farver. De nye farver er både efterår og vinter farver og der er noget for enhver smag.


klik på billedet for at se det større.

Alle de viste farver kan købes allerede nu i Magasin og der hvor du køber dine Isadora lakker. (f.eks Malmø og Helsigborg). De koster 79 kroner stk.

Sussi

(Neglelakken er tilsendt til anmeldelse)


1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nøj den er fin! Ved du/I om de kan fås i Irland?

Send en kommentar