mandag den 16. september 2013

Dagens Neglelak: Spoiled - The Parking Meteor Exprired.


Dagens neglelak er fra Spoiled og hedder The Parking Meteor Expired. Dette er en af de mange lakker jeg fik i et byt med en amerikaner sidste år, men ikke har fået prøvet før her i sommers. Jeg er ved at rydde op i billeder jeg har taget i løbet af sommeren, men som jeg ikke har fået brugt.

Spoiled er et amerikansk mærke som fås i CVS til få dollars. Man kan også finde dem på Ebay.com

The Parking Meteor Expired er en duchrome med en sort base. Farverne skifter fra lilla til teal og er super smuk i både skygge os i solskin. Det er en af de få kombinationer af duochrome jeg kan lide. Jeg har dog fået et par andre (ikke Spoiled) som jeg skal teste.

Jeg har brugt 2 lag og Poshé top coat. Spoiled's pensler er en anelse ujævne, men til ca 10 kroner kan man ikke forvente for meget. Lakken er dog nem at komme på og dækker fantastisk. Jeg har haft større problemer med L'oreal's pensler og neglelak... :P

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar