fredag den 13. september 2013

Fælles Fredag: Accent Negl.


Dagens udfordring er måske ikke så svær, men jeg havde problemer med at finde på noget. Havde fat i både folie og velour pulver/flocking powder, men endte med at lave accent neglen på en lidt mere dæmpet måde. Jeg valgte at lave mønster på alle neglene og gav accent neglen en anden basefarve.

Jeg har brugt følgende:
Underlak: CND - Stickey
Base: Ciaté - Regatta (blå shimmer) og en af mine absolut favoritter for tiden.
Accent Negl: OPI - DS Extravagance (lilla holo) mums,
Mønsterplade: Bundlemonster (ka ikke huske nummeret - finder ud af det hvis der er nogen der vil vide det). Blomster motiv.
Toplak: Poshé. Vil gerne lige pointere, at jeg efter 5 minutter kunne stampe ovenpå toplakken.

OPI'en er en fødselsdagsgave fra min svigerinde og Ciaté'en købte jeg på ciate.co.uk på tilbud. Bundlemonster pladen er fra bundlemonster.com, Poshe'en er fra Foxyfingertips.dk og CND underlakken er købt på Nailsupplies.us

Sussi



0 kommentarer:

Send en kommentar