fredag den 25. oktober 2013

Fælles Fredag: Saran Wrap


...eller i mit tilfælde, en plastik pose fra Matas

Jeg er faktisk ret glad for resultatet i dagens udfordring, dog ville jeg ha ønsket at jeg ikke havde brugt en nude lak som base, da der ser ud som om at neglelakken ikke går helt ud til kanterne. Lidt sjusket, Sussi!

Jeg ville også ha ønsket, at jeg ikke havde brugt en foil/metallisk neglelak til dette, da den var et helvede at få af rundt om neglene igen.

Jeg prøvede en ny (for mig) måde at lave Saran Wrap på. Den jeg normalt bruger, går ud på, at man drypper neglelak på en plastik lomme, folder den så farverne blandes, og så overfører det til neglene. Jeg har lavet et indlæg med det før, klik her.

Denne gang har jeg dryppet neglelak på et stykke papir, taget et stykke plastik pose (da jeg var for doven til at gå op i køkkenet og hente noget husholdningsfilm), krølle det sammen, duppe det i lakken og derefter på neglene. Et tip: Dup et par gange på papiret før de gør det på neglene. Så kan du bedre kontrollere mængden af neglelak der kommer på.

Jeg har brugt:
Base: Mavala - Golden Lamé
Rød shimmer: Barielle - Secret Encounter
Sølv foil: Color Club - What a Drag
Sort glitter: OPI - Metallic 4 Life
Base: CND Stickey
Top: Poshé
Mat top: Ciaté - Mattnificent.

Ja der er en mat toplak på. Jeg kommer stort set altid en hurtig tørrende toplak på først inden den matte. Især hvis jeg har kommet 2 eller flere lag neglelak på. Den matte top tørrer nemlig ikke så hurtigt og så kan man nemt komme til at lave huller og buler i lakken.

Husk at klike forbi de andres blogge og husk også at kig forbi #fællesfredag på Instagram

Go weekend!

Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar