fredag den 18. oktober 2013

Fælles Fredag - Søde Sager








Endnu engang er det blevet tid til at mødes under et fælles emne. Denne gang er det Sweets, altså søde sager som manicuren skulle inspireres af. Jeg ELSKER søde sager, især slik, faktisk har jeg et kontrollerings problem når det gælder mængden af slik jeg spiser. Jeg tror jeg kunne spise det hver dag, og gerne flere hundrede gram af gangen. Om jeg skammer mig over det, ja, ja det gør jeg. Det er vildt flovt, jeg har absolut ingen kontrol over det når jeg spiser eller køber det for den sags skyld. Vores lokale slik-emporium har 2 års fødselsdag, hvilket de fejrer med at have deres bland selv slik sat ned til 5kr pr 100 gram :-o Jeg væltede næsten på cyklen da jeg så det, jeg sprang af, og spurtede ind og blandede slik som galt det mit liv. Jeg har aldrig købt så meget bland selv slik før, jeg købte for 50kr, så kan I selv regne jer frem til resten...

- Maja

Hvis I kunne tænke jer at se hvad alle de andre skønne bloggere har fundet på i denne uge, så tryk på linksne herunder :)

2 kommentarer:

Katrine Mørk sagde ...

Ej hvor er de bare gode!

SANNE sagde ...

Supersøde! ;)

Send en kommentar