fredag den 27. december 2013

Fælles Fredag - Godt Nytår



Så er det blevet sidste fredag i dette år, og lige her på falderebet kan jeg godt nå årets sidste fælles fredags indlæg. 
De sidste måneder har mine negle været holdt helt korte og idag er ingen undtagelse, det kan ikke udelukkes at det bliver looket fremover. Der er flere årsager til at jeg holder neglene korte, den ene er at de simpelthen knækker SÅ let om vinteren, og min tid rækker ikke til intensiv pleje af dem, men lang den vigtigste grund er at studiet lige for tiden ikke passer særlig godt sammen med lange negle. 

Men tilbage til dagens indlæg, som jeg lige vil nævne skrives fra min mand og jegs julegave til hinanden - en iPad Air. Det er meningen at det skal være en nytårs manicure, og jeg havde tænkt at jeg kunne male noget fint fyrværkeri på neglene, men ak og ve, da jeg ville finde pensler og neglelak frem, gik det op for mig at jeg ikke havde fået det med, så dagens manicure er blevet generalprøven for manicuren til selve nytårs aften. Det er holdt meget simpelt, med en basis manicure med en blå/turkies neglelak med creme base og et enkelt lag glitter på. Det er nemt men ser stadig meget fint ud. 

- Maja

P.S. Så fik jeg slet ikke skrevet at jeg nu både har afleveret og forsvaret mit bachelor projekt, og jeg var meget tilfreds med resultatet. :)


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Maja!
Jeg glæder mig til at se din endelige nytårsmanicure! :D

Må jeg forresten komme på jeres liste over danske neglelaks bloggere? ;-)
Jeg blogger udelukkende om neglelak og nail art og I er selvfølgelig allerede på min liste :)
http://nailsalwayspolished.blogspot.dk (I kan finde listen under links)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Hej Louise
Det må du i hvert fald:) jeg skal nok sætte dig på :)
Mvh

Send en kommentar