mandag den 16. december 2013

Isadora - Coral Crush

Coral Crush i sol lys.
Dagens neglelak er en fra gemmerne. Jeg vidste, at jeg havde taget billeder af den, men kunne ikke finde dem. Det er en af de lækre Sugar Crush lakker fra Isadora og denne har en rigtig sommer farve. Så den passer nok ikke så godt til denne tid på året. Men hvis man er træt af efterårs farverne, og solen skulle kigge frem, så er denne i hvert fald på listen over lakker jeg ville smide på. Den har en koral rød farve med orange glitter stykker og så er det jo en af Isadora's tekstur lakker, så overfladen er lidt ru. Men er man ikke til det, så kan man komme en toplak ovenpå. Jeg foretrækker dog det ru og rå look.

Coral Crush med blitz.
På disse billeder har jeg 2 lag, og den dækker helt fint. Den er nem at arbejde med, ligesom de andre fra serien og jeg har lige skaffet mig den sorte fra efterårs kollektionen. Jeg er glad for, at de har valgt at lave flere farver. Jeg var især vild med den vindrøde Wine Crush. Jeg håber, at de laver nogle lækre pasteller til foråret.. åh bliver helt spændt allerede ved tanken.

Coral Crush i skygge.
På det sidste billede, som er taget i skyggen udenfor kan man virkelig se den smukke glitter. Den er næsten som flager i lakken. Man kan faktisk ikke se, at det er en tekstur lak på billederne. Det er helt klart mit favorit billede og en af mine favoritter blandt Isadora's Sugar Crush lakker. Jeg kan ikke huske om jeg har vist jer den sorte, så jeg må lige kigge bloggen igennem. Jeg har også fået købt en NOPI Gumdrop og hvis jeg var millionær havde jeg samtlige tekstur lakker i verden. Jeg er HOOKED! Så hvis ikke du ved hvad du skal købe til mig i gave, så går man aldrig galt i byen med en tekstur lak.

hint hint

Sussi

(produktet i dette indlæg er tilsendt til anmeldelse, men meningerne er mine egne)

0 kommentarer:

Send en kommentar