tirsdag den 10. december 2013

Nailstation Paris - lækkerier på flaske.


I dag, som lovet, har jeg et nyt mærke på dansk jord. Jeg har personligt aldrig prøvet det før, så da denne kasse med julede farver dumpede ind af døren, måtte jeg prøve dem med det samme. Jeg nåede kun at teste 1 af lakkerne, da jeg ikke ville have den af igen, så den holdte i hele 2 dage før jeg i går tog den af. Det er altså lang tid for mig. Især med en rød farve...

Lidt om Nailstation:
Mærket er fra Paris, og startede i 2000 og er siden flyttet til Dubai. Det er et stort mærke i mellemøsten, men er nu på vej mod Europa og Danmark. I Danmark forhandles de i udvalgte modebutikker (se nederst) og lakkerne er 3-free. Sortimentet er stort med hele 350 farver og 125 af disse føres i Danmark. Jeg har fået lov til at prøve nogle udvalgte farver, som passer til julen.

Christmas Kiss

Christmas Kiss er en pang rød farve. Den kan ses på afstand. Konsistensen er lækker, nogle vil måske sige en anelse tynd, men jeg synes den er perfekt at arbejde med. Penslen er også god, men man skal lige huske at køre overskydende lak af på flasken ellers kan det godt løbe en anelse ved neglebåndene. Fordi den er en smule lys, kræver den også 3 tynde lag for at dække overgangen fra den faste del af neglen til den frie del. Jeg synes ikke det ser pænt ud hvis man kan se det igennem lakken. Så jeg er ikke den store fan af sheer looket.

Paris Bordeaux

Paris Bordeaux er en, ja, bordeaux farvet neglelak og det var denne som jeg testede i fredags da jeg fik pakken. Jeg er normalt ikke den store fan af rød, og jeg følte mig også en anelse damet med den på. Men denne havde en endnu bedre konsistens end Christmas Kiss og da Paris Bordeaux var den første jeg prøvede, fik jeg store forventninger til de andre. Desværre havde jeg haft lidt for travlt og havde ikke kommet en baselak på, så lige nu har jeg efter flere på og aftagninger stadig røde pletter hvor jeg havde små riller i neglene. Der er virkelig meget farve pakket i disse lakker. For at dække helt brugte jeg 2 lag.

Troublante Feminite

Troublante Feminite troede jeg var en meget mørkrød neglelak da jeg så flasken. Men til min (positive) overraskelse var det en mørk lilla, næsten aubergine farvet lak. Den minder mig lidt om en af mine første China Glaze lakker, som hedder V (læs: 5) og som jeg ikke har længere. Så det var et trip ned a memory lane til den første gang Maja og jeg bestilte stort ind fra USA (i kassevis). Anywho denne neglelak, trods at den ser næsten sort ud i lyset fra min lightbox, så er det måske min favorit af disse 5. Det er i hvert fald den jeg har taget på igen, efter jeg blev færdig med at teste. Jeg lover Jer et billede i sollys... når solen kommer frem igen. Denne var også en 2 lags lak.

Vandalism Art 111

Vandalism Art 111 er en glitter neglelak med en klar base og kan dermed bruges over en anden neglelak, men den klarer sig ikke så godt alene, da den kræver 5+ lag for at dække helt. Glitteret i lakken er rød/mørk pink alt efter hvordan lyset rammer og det er ret smukt. Det var bare død svært at fange på kameraet, men jeg var lidt heldigere med kameraet på min iphone, mærkeligt nok. Jeg prøvede denne neglelak over Christmas Kiss (lillefinger), Paris Bordeaux (ring-og langefinger, og alene - her vist med 5 lag og her gav jeg op.

Artifice

Artifice var jeg spændt på at prøve. Jeg var spændt på at se hvor mange lag der skulle til for at den dækkede helt. Jeg ville dog også se hvordan den så ud ovenpå en rød lak, så derfor har jeg gjort følgende: På pegefingeren er der kun Artifice. Den dækkede stadig ikke helt ved 3 lag og som man kan se på billedet, så er der et par bare pletter. Jeg havde ikke regnet med at den ville dække helt, da allerede første lag var lidt gennemsigtigt. Tror mest den egner sig over en mørkere neglelak.
På langefingeren har jeg Paris Bordeaux som base og 1 lag Artifice på halvdelen af neglen. Jeg er ret overrasket over hvor meget den dækker ved 1 lag over en mørk base.
På ringfingeren og lillefingeren har jeg Paris Bordeaux som base og 2 lag Artifice. Her dækker den perfekt ved 2 lag og farverne i glitteret kan virkelig ses. Måske jeg skulle have prøvet den over Troublante Feminite, da der er lilla farver i glitteret. Men man kan altid sidde og være klog bagefter. Jeg har valgt et lidt blurry billede, da det viser glitteret bedst muligt.

Alt i alt synes jeg rigtig godt om Nailstation lakkerne. Jeg kan godt lide at flaskerne klirrer når man prikker til dem med neglene. Det føles lidt eksklusivt. Jeg har ikke noget i mod at prøve nogle flere *hint* *hint* Jeg kan rigtig godt lide farverne og er vild med hvor nemme og lækre de er at påføre. Hvis de kan holde denne kvalitet igennem hele deres sortiment, så er jeg fan. Det eneste minus er, at jeg ville ønske at glitter lakkerne var lidt mindre gennemsigtige. Men når man tænker på hvor pigmenterede de farvede lakker er, så er det kun et lille minus.

Som jeg skrev længere oppe, så kunne man kigge nederst i indlægget for at se hvor man kunne købe disse skønheder. Og det er her du nu er kommet til.

De kan købes i: Gossip i Ny Østergade (København) og Trois Pommes (Hellerup), for andre forhandlere kan man kontakte Asui Agency på +45 28 35 33 53.

De koster 115 kroner stk. og de fører også neglepleje med samme pris.

Sussi

(produkterne i indlægget er tilsendt fra PR-firma til anmeldelse, men meningerne er mine egne)

0 kommentarer:

Send en kommentar