tirsdag den 15. april 2014

Rimmel: Rita Ora


Hvis man snakker om Rita Ora, kan man ikke komme udenom hendes stil. Hvis der er nogen der tør, så er det hende. At hun så har lavet et samarbejde med Rimmel er kun til vores fordel, for så kan vi få fingrene i de lækre lakker de har lavet sammen. Jeg har 3 af de nye lakker til Jer i dag (Maja har et par andre, som hun vil vise Jer på et andet tidspunkt).


Jeg er helt vild med designet på Rita Ora flaskerne. Cool med frimærket på halsen af penslen. Detaljen med at hendes neglelak på frimærket matcher farven i flasken er nice. Penslen er den samme brede afrundede pensel som de andre 60 seconds lakker, som gør det nemt at påføre en rund kant.


Breakfast in bed
Man ser det næsten ikke i flasken, men der er shimmer i denne lyseblå lak. Konsisensen er en anelse tyk og den flyder ikke helt godt ud på neglen, derfor skal den bruge 3 lag før den dækker helt og er uden striber. Farven vil helt sikkert se lækker ud på en solbrun hud. (vist uden toplak)


Midnight Rendezvous
Mørkelilla creme lak med en rigtig god dækkeevne. Jeg bruger altid 2 lag uanset hvor godt lakkerne dækker ved 1 lag, da det også hjælper på holdbarheden og ikke mindst dybden i farven. Denne kunne sagtens have nøjedes med 1 lag. På billedet er der 2 lag og inden toplak. Havde måske håbet på en lidt mere crazy farve frem for denne. Ikke at jeg ikke kan lide en godt dækkende lækker lilla farve, men det er jo Rita Ora!


Raw as night
This is more like it! Der skulle bare være en rød lak i denne kollektion ellers havde det ikke været en Rita Ora kollektion. Selvom farven er forudsigelig, så var det ikke forventet at denne ville være en gelly finish lak. Jeg havde 2 lag på, men kunne godt have brugt en 3. lag. En skøn positiv overraskelse. Farven er også mere pang end jeg havde forventet ud fra flasken, så denne vil også se super nice ud på en solbrun hud. Så må vi bare håbe, at vi snart kan få noget mere sol.

Sussi

(produkterne i indlægget er tilsendt til anmeldelse, men meningerne er mine egne)


0 kommentarer:

Send en kommentar