torsdag den 29. maj 2014

Depend Gellack Neon



Så er der kommet nye farver fra Depend, den her gang er det en limited kollektion af neonfarver, de koster 89 kr pr stk og er i butikkerne fra uge 22-23.
Generelt er det nogle rigtig flotte farver og nogle gode lakker, dog havde jeg et problem med en af farverne, men det kan I læse om længere nede.
Hele kollektionen skriger sommer, og hvis man er lidt modig kan man blande farverne, enten på neglene, og lave halv/halv eller lade et par af neglene være en anden farve. Det passer til sommerstemningen at man tager lidt løst på det og bare har det sjovt.




Den første farve Fuchsia, den er helt fantastisk, jeg har lyst til at have den på hver dag, den ser så lækker ud. Den ligner en portion lækker gele på mine negle. På billedet har jeg kun lagt et enkelt lag, den var så flot. Hvis jeg kun skulle vælge én farve fra denne kollektion blev det klart den her, den har en farve jeg sjældent har set magen til.


Dette er en koral farvet gellack, jeg fik rimelig godt dækket mit koral-farvet behov sidste sommer, så for mig et den ikke særligt nyskabende. Men! Hvis du elsker koral, og gerne vil have en manicure som ikke går af efter første tur på stranden, så er det helt sikkert en farve for dig. Jeg har lagt 1 lag her. Den var nem at lægge på og rigtig flot i farven, den har creme base.




Her har vi det sorte får i kollektionen. Jeg ved virkelig ikke hvad der er galt med den, og jeg håber virkelig at det bare er min flaske som er meget mystisk. Den er helt klumpet og tyk, jeg forsøgte endda at lægge to lag i håb om at det udjævnede sig, men nej, om noget blev det værre. Farven er ellers fed, men jeg har svært ved at se bort fra at det ligner gult tapet-klister. 
Men lad os gå ud fra at det bare er min flaske, for så vil jeg gerne skrive at det så rigtig fedt med en neon-gul, det er ikke så tit jeg ser dem, og det er virkelig en god udgave af en neon-gul farve. Måske jeg skulle smutte i Matas og tjekke et par af deres andre Yellow Neon for at se om der er et generelt problem og om jeg skal have mig en ny.



Jeg kom vist til at skrive helt oppe i starten at Fuchia var min yndlings fra denne kollektion. Så derfor må denne komme på en tæt anden plads. Så tæt at jeg, hvis jeg kun skulle vælge en, så ville jeg vælge Fuchia og denne her, så tæt ligger de på hinanden i kampen om første pladsen. 
Jeg har lagt et enkelt lag, den kunne sagtens tage et mere, men lige pludselig fik jeg travls, og så kom jeg fra at give den et lag mere.
Farven er lige til at falde i svime over, den ser så lækker ud, den ligner noget mint-chokolade is jeg engang fik på en sommerferie i Frankrig, den mangler bare lidt sorte pletter som kunne udgøre det for chokolade stykker.



Denne kollektion har også en neon orange. Den ser også helt formidabel ud, jeg har lagt et lag, og det dækkede rigtig flot. Normalt har jeg det lidt anstrengt med neon orange til min hudfarve, men jeg synes faktisk det går overraskende godt denne gang. Jeg vil i hvert fald ikke afskrive muligheden for at jeg prøver den igen.


Dette er en rigtig babie pink, den bringer den lille pige frem i mig. Det er en creme base. Den var rigtig nem at lægge på, jeg har lagt 2 lag på for at få den til at dække helt.


- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar