fredag den 11. juli 2014

Fælles Fredag: Stamping


Det var faktisk Maja's fredag i dag, men hun lever det fede liv og havde ikke tid :P Så jeg fik den fikse ide, at jeg da sagtens lige kunne finde på noget den anden dag. Det var faktisk noget af det nemmeste jeg har lavet mht stamping. Jeg havde ellers givet op omkring stamping og solgt stort set alle mine plader. Så var der en eller anden der viste mig en video med reverse stamping og efter jeg havde tabt kæben, samlet den op, funderet over om det var noget for mig, kommet frem til, at det var det da, sparket mig selv over at have solgt alle de fede plader, bestilt nogle nye plader, så fandt jeg de få frem jeg har tilbage, fandt et par jeg kunne bruge og gik igang. Og vupti 2 timer senere havde jeg produceret de to hjemmelavede stamping decals I kan se på billedet herover.

Hvis ikke I kender teknikken og undrer Jer over hvad filen jeg rambler om, så tag lige et kig her. Det er awesome. Og jeg har åbenbart levet under en sten, for det er ikke nyt hehe.

Jeg har brugt:

Base: Duri Rejuvacote
Blå: Nailstation - Get the jet
Rød: Nailstation - Front row
Top: Ciaté top coat
dotting tool
Hvid: akrylmaling
tynd pensel
acetone
Bundlemonster plade (kan ikke huske nummeret)
unavngivet ebay plade med hello kitty ??

Sussi

Hov husk lige at tag et kig forbi de andre deltagere i Fælles Fredag. OG vi søger stadig nye deltagere, så hvis du er interesseret, så skriv til fredag @neglenymfer.dk (uden mellemrum)



1 kommentarer:

Maibritt J sagde ...

jeg har faktisk aldrig kastet mig ud i stamping decals men hver gang jeg ser nogle synes jeg de er så fiiine så måske det skulle være næste eksperiment? jeg er hver fald vild med dine :)

Send en kommentar