onsdag den 9. juli 2014

Glitzology: Bun in the oven.


Dette er mit første møde med en neglelak fra mærket Glitzology. Jeg har byttet mig til den ved et bytte event på Lakhovederne tidligere på året. Dette billede tog jeg faktisk til selve eventet og faldt pladask for den. Desværre eksisterer Glitzology ikke længere, men det var et mærke man kunne købe på Etsy.com. Det er måske unfair at vise Jer en lak som er svær at få fat i, men synes ikke, at I skulle snydes for den lækre glitter.

Det er en glitter toplak og på billedet har jeg lagt 2 lag oven på et lag af OPI - Alpine Snow. (min nyeste go-to hvide base).

I får lige et billede mere.


Yum. Jeg brugte denne lak til min Skitlette fail til Fælles Fredag for nogle uger siden. Der brugte jeg den over en sort. Jeg er dog mest vild med den over hvid. Det bringer glitteret helt frem.

Rigtig god onsdag.

Sussi

1 kommentarer:

SANNE sagde ...

Ja, det er faktisk ret tarveligt, for den er dælme da flot! ;)

Send en kommentar