fredag den 19. september 2014

Fælles Fredag: Inspireret af efterår.


Det er lidt svært at forholde sig til dagens tema, efterår, når der er 20 grader og solskin udenfor. Da vi for et par måneder siden valgte denne fredag til dagens tema, tænkte jeg, at det måtte være efterårs tid nu. Meeen vi skal jo ikke klage. 

Til gengæld glæder jeg mig til efterårs farverne i de forskellige kollektioner og dagens mani er lavet med 2 nyindkøbte BarryM lakker (hjemslæbt fra London) fra deres efterårs kollektion. Farverne hedder Chilli og Mustard. Gæt selv hvem der er hvem. :P

Jeg må indrømme at jeg ikke havde den store tid til dagens udfordring, da jeg er på "kæreste" tur med min mand lige nu. Så jeg må hellere skynde mig med at blive færdig, inden vores film går i gang. Guardians of the Galaxy. 

Sussi

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Elsker Barry M lakker! Min fætter er i England lige nu, og har selvfølgelig givet ham penge med, så han kan købe et par stykker med hjem til mig! ;)

NelliesCloset

Send en kommentar