lørdag den 25. oktober 2014

Fælles Fredag Gæste Blogger: Christina fra Krummerand

Kære læsere. I oktober måned har vi hver weekend besøg af nogle af pigerne fra Fælles Fredag. Vi håber I vil tage rigtigt godt imod dem alle. I dag er det Christina.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Så blev det min tur til at være gæst hos de søde Neglenymfer. Det er en smule sjovt, synes jeg. Da det præcis var Neglenymfer der var min faste blog i et godt stykke tid, inden jeg startede min egen blog op :D Jeg blogger på Krummerand.blogspot.dk - og Krummes Krummelurer på facebook. Den omhandler neglelak, skønhed, make-up, smykker, sko, bøger og alt derimellem. Derudover blogger jeg hos Appeal4.

Det jeg vil vise Jer i dag, er en geometrisk mani. Jeg er allermest til simple negle, evt. med lidt prikker og glitter. Jeg er ikke altid særlig gode venner med tapen, men det gik alligevel, synes jeg :D



Ikke helt skarp - dog... Det håber jeg I kan se bort fra ;)
Jeg har brugt 4 lakker fra Appeal4 : Popdot peonies, Whortle berry, Lady banks rose og Blue alpine.

Jeg har tidligere lavet et geometri indlæg, nemlig i Fælles Fredag. Jeg synes den er ret fin, så den får I også lige lov at se :D


Det var alt fra mig.

Tusind tak til Neglenymfer for en altid dejlig og inspirerende blog, og fordi jeg måtte være med her i dag :D

I er velkomne på krummerand.blogspot.dk :D

Christina



0 kommentarer:

Send en kommentar