tirsdag den 18. november 2014

Sally Hansen Miracle Gel: test #2


Ok, som jeg skrev i min anmeldelse af Sally Hansen Miracle Gel for nogle uger siden, så ville jeg give det en chance mere. Mest fordi jeg ved, at jeg bruger mine negle mere end den normale bruger og ville vente til jeg havde muligheden for at teste Miracle Gel'en under mere "normale" forhold. 

Som I kan se på billedet er der en chip på tommelfingeren, men den kom lige efter påførslen, da jeg kom til at skrabe det af med en anden negl inden lakken var tør. (Og ja jeg var for doven til at starte forfra).

På langemanden er der kommet en helligdag, som jeg først så efter det var tørt. 

Da billedet er taget har jeg haft Miracle Gel'en på i 4 dage og der er ikke kommet noget slitage på spidserne eller chip af lak. På min højre hånd, som jeg ik har billede af, er der kommet en lille chip på pegefingeren, men den kom efter jeg havde åbnet 2 dåser sodavand. 

Jeg har ikke påført yderligere toplak, så jeg er ok tilfreds med hvordan de ser ud. Jeg synes at de holder godt, når man ikke bruger sine negle som redskaber. 

Denne Miracle Gel farve hedder Street Flair og er en skøn støvet lys lilla, som er perfekt til efteråret. Den minder mig lidt om OPI - Parlez Vous OPI, som er en af mine yndlings OPI'er. 

Jeg bliver desværre nødt til at tage den af i morgen, da jeg skal teste nye lakker. 

Sussi

Produktet er tilsendt til anmeldelse. 

0 kommentarer:

Send en kommentar