lørdag den 10. januar 2015

Fælles Fredag - 1 Farve, 3 Nuancer



Jeg er sikker på at der er mange der som mig har valgt en gradient manicure. Det er en nem måde at udnytte 3 nuancer af den samme farve. Jeg har måske gjort det lidt kedeligt og valgt sort, grå og hvid, men de endte med at passe godt til vejret. 
Jeg har først lagt et enkelt lag hvid neglelak (Essie - Blanc), dernæst har jeg på en lille plade malet 3 forskellige (sort, grå og hvid) striber, helt tæt op af hinanden. Med en makeup svamp har jeg samlet farven og duppet den lidt af, både for at blande farverne lidt men også for at tage overskudsfarve af, for herefter at forsigtigt duppe det over på mine negle. 

Mens jeg sidder og laver indlægget, bliver jeg helt ærgerlig over at jeg ikke valgte at lave et mere spændende design på mine negle. Jeg er ikke særlig meget til gradient manicure, men det kom bare som min første tanke da jeg læste hvad overskriften skulle være. 
Det havde været sjovere hvis jeg havde lavet en sort edderkop, i sit grå spind, på hvid baggrund, eller en leopardmanicure, så kunne det have været en sneleopard. Det ville jeg faktisk hellere have lavet, men nu er klokken blevet mange og der står andre ting på programmet. 

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar