lørdag den 24. januar 2015

Fælles Fredag: Inspieret af en fra Fælles Fredag


Så blev det altså lørdag før Fælles Fredag indlægget kom på. Desværre har jeg været lidt syg i løbet af ugen og det kulminerede i går. Men jeg havde glædet mig til at lave denne uges udfordring og selvom jeg har fået hold i nakken i nat, synes jeg ikke I skulle snydes for mit design.

Ugens tema er Inspireret af en anden fra Fælles Fredag og siden jeg lavede planen for denne periode, har jeg tænkt, at jeg ville lave dette design. Jeg har været vild med Amalies lead light, med et farvet stempel og blev mega inspireret til at prøve selv. Jeg har altid holdt mig til at stampe med hvid og sort. Nedenstående billede er lånt fra Amalies/Kuchens blog og klik her for at gå direkte til indlægget.

Foto: Kuchens Claws Lead Light Stamping.

Men selvom jeg blev ret tilfreds med mit eget design, så synes jeg alligevel, at der manglede noget. Nemlig en MAT toplak!..:D


Jeg har brugt:

Base coat: CND stickey
Hvid base: OPI .- Alpine Snow (1 lag)
Rød stamping lak: MoyouDanmark
Lyserød lak: Isadora - Candy Store (blandet med 5 dråber Sally Hansen top coat)
Rød lak: Ciate - Mistress (blandet med 5 dråber Sally Hansen top coat)
Toplak: Seche Vite
Mat toplak: Ciate Mattnificent

Se evt mit indlæg om at bruge Lead Light teknikken her.

Husk at kigge forbi de andre fra Fælles Fredag og se hvem de er blevet inspireret af.


0 kommentarer:

Send en kommentar