torsdag den 8. januar 2015

Hårspænde af Neglelak



Min lillesøster er et fantastisk og kreativt menneske. Nogle af de ting hun laver er så smukke, at de fortjener en hyldest. Især når hun, fordi hun ved jeg elsker neglelak, gør sig umage for at lave noget med neglelak. 


Jeg har set mangle lave øreringe og halskæder med neglelak, men det har aldrig rigtig sagt mig noget. I ørene og om halsen er jeg mere til glitrende sten. Men her til jul blev jeg overrasket med en accessories fra min søster, hun havde lavet den med neglelak. Jeg var solgt. Hun havde lavet det smukkeste hårspænde, en brudekam med blomster på. 
Blomsterne havde hun lavet af neglelak og sat sammen med perler. Ud over den smukke kam, havde hun også lavet nogle hårnåle med de flotte neglelak blomster. 


Jeg er så betaget af den at jeg var nødt til at vise den til jer. Hun har også lavet nogle andre kamme, også med smukke blomster af neglelak på, men dem må jeg vise jer en anden dag, for jeg har ingen billeder. 

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar