tirsdag den 13. januar 2015

Isadora Forår 2015





Navn/nummer: Posh Peach / 500
Mærke: Isadora
Farve & tekstur: pastel orange
Dækkeevne, antal lag: 2-3
Konsistens: en anelse på den tykke side
Pensel: flad, bred og afrundet
Tørretid: 5 min
Pris: 79
Mængde: 6 ml

Hvor kan den købes: Magasin, (diverse butikker i sverige inkl H&M)

Antal stjerner: 3
Jeg er vild med den sarte pastel farve. Den passer fint til min hudfarve. Jeg er dog ik så glad for, at den skal bruge næsten 3 lag for at dække, men sådan er det med lyse farver tit. Tørretiden er dejlig hurtig, så man skal ikke vente så længe mellem lagene.



Navn/nummer: Candy Store / 501
Mærke: Isadora
Farve & tekstur: lyserød pastel
Dækkeevne, antal lag: 2
Konsistens: Medium og den flyder perfekt ud.
Pensel: flad, bred og afrundet. Denne havde 2 strittende hår, som jeg klippede af.
Tørretid: 5 min
Pris: 79
Mængde: 6 ml

Hvor kan den købes: Magasin, (diverse butikker i sverige inkl H&M)


Antal stjerner: 4
Jeg er normalt ikke til lyserød neglelak, men denne pastel har en lidt særlig farve, som jeg godt kan lide. Påførelsen fejler ingen ting og lakken er nem at arbejde med. 



Navn/nummer: Spring Bud / 502
Mærke: Isadora
Farve & tekstur: pastel grøn
Dækkeevne, antal lag: 2 (overraskende nok)
Konsistens: medium (perfekt)
Pensel: flad, bred og afrundet.
Tørretid: 5 min
Pris: 79
Mængde: 6 ml

Hvor kan den købes: Magasin, (diverse butikker i sverige inkl H&M)


Antal stjerner: 5
Åh hvor jeg elsker denne neglelak. Den er en pastel, men også sådan lidt neon agtig på samme tid. Den lyser nærmest op. Og så er den kun 2 lags! Jeg ville ønske at min OPI - Get in Lime dækkede sådan her. 



Navn/nummer: Fresh Linen / 503
Mærke: Isadora
Farve & tekstur: pastel lilla
Dækkeevne, antal lag: 2
Konsistens: medium og perfekt at påføre
Pensel: flad, bred og afrundet.
Tørretid: 5 min
Pris: 79
Mængde: 6 ml

Hvor kan den købes: Magasin, (diverse butikker i sverige inkl H&M)


Antal stjerner: 4
Lilla er den farve jeg har færrest af, men sådan var det ikke, da jeg startede. Jeg ved ikke hvorfor det er ændret, for det er ikke fordi jeg ikke stadig er vild med lilla. Jeg tror bare det er svært at finde en jeg kan lide. Denne har næsten vundet mit hjerte, selvom den ikke er lige så speciel som de andre. Den er dog den bedste af de 4 at påføre. Den påfører næsten sig selv ;)



Min favorit i Isadoras forårs kollektion er helt klart Spring Bud, men de andre følger lige bagefter. Det er alle farver, som jeg forventer af en forårs kollektion, men dejligt at ingen af dem har shimmer eller glitter. Jeg foretrækker selv at tilføje ønsket glitter eller effekt. Jeg er stort set altid tilfreds med Isadoras neglelak. Den brede pensel er måske ikke noget for alle, men jeg kan godt lide den. Jeg giver i hvert fald denne kollektion 4 stjerner. 

De kan købes allerede nu i butikkerne, så mangler du at komme i forårs stemning, så kan jeg varmt anbefale disse.

Sussi

(produkterne er tilsendt fra Isadora til anmeldelse)

1 kommentarer:

Mia // www.blogaboutmia.dk sagde ...

Jeg synes de er så flotte!

Send en kommentar