tirsdag den 10. marts 2015

Ciaté x2: Vintage & Main Stage


For nogle uger siden var jeg med Maja en tur i Fields og vi gik en tur ind i Bilka. Der fandt vi en rodekasse med en masse billige beauty produkter af forskellig slags, men ind imellem lå der nogle Ciaté lakker til 10 kroner, og så kan man jo ikke lade være med at købe noget. Jeg fik også en helt ny Depend fil og en Blush fra ELF til 10 kroner. Jeg elsker når man finder den slags rodekasser og de så rent faktisk går ind til den pris der står og man ikke bare for at vide, at de er "lagt forkert" når man når til kassen.

Ciaté's neglelak koster normalt 95,- og kan fås i bl.a Magasin (også online) og i nogle Matas forretninger. Der er 13,5ml i flaskerne og penslerne er mellem str. med afrundede kanter. Konsistensen er mellemtynd og dækkeevnen kommer an på hvor lys farven er. De mørke kan sagtens dække ved et enkelt lag og de lyse kan kræve op til 3 lag.


Vintage
Denne neglelak er en støvet army grøn creme lak. Dvs. at der ikke er noget glimmer, shimmer eller glitter i og helt uden nogen form for effekt. Da vi startede med at blogge, kunne jeg ikke holde ud at have andet end creme lakker på. Glitter var for tøser og børn, men jeg blev klogere. Jeg har 2 lag på og den var super nem at komme på. Lakken fordeler sig fint på neglen og penslen er nem at bruge.


Main Stage
Denne farve var svær at fotografere, da den blev en del mere pink på billedet end i virkeligheden. Derfor har jeg ændret en anelse i billedet, så den ser mere "farve rigtig" ud. Den er mere rosa end pink og mere mørk virkeligheden.

Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar