tirsdag den 3. marts 2015

Models Own: Magpie


Som nogle måske har gættet, så købte jeg lidt Models Own lakker da de havde udsalg for et stykke tid siden. Mine er dog først kommet for nyligt. Lang historie. Jeg købte de 3 Chrome lakker, som I så igår og så denne her, som jeg faktisk har ønsket mig i et stykke tid. Models Own lavede en kollektion der hed Speckled Eggs og det er 5 lakker med de her sorte stykker glitter i. Lakkerne er ikke helt dækkende og når man så kommer flere lag ovenpå hinanden, ser det ud som om man kan se de sorte glitter stykker igennem lakken og den får en slags dybde. Jeg synes det ser fedt ud og der er lidt påskeæg over det.

Denne her hedder Magpie (green), jeg har kommet 2-3 lag på og et godt lag Seche Vite, så det ikke tog en krig at tørre. Lakken er en anelse tyk i det, men nem nok at påføre. Jeg er helt vild med farven og synes det var den eneste af de 5 farver, der var lidt spræl i. De andre var en anelse kedelige og forudsigelige og pastel-agtige.

Jeg vil sige, at de holde rigtigt godt, da jeg har haft disse på siden i fredags (ca 3-4 dage). Jeg skulle dog have det af efter jeg havde taget billedet, og der stødte jeg ind i en neglelak blogger/ glitter afhængigs mareridt.....


.... at de sad aaaaaalt for godt fast, de små sorte glitter sataner!

Men det er ikke noget lidt god gammeldags acetone ikke kan klare og en træpind til de værste. (altså til at skubbe dem af med.)

De kan købes hos DanCosmetic til 55 kroner stk. og selvfølgelig også på Models Own's egen hjemmeside,


Sussi

1 kommentarer:

SANNE sagde ...

Så er der dømt påskeæg. :) Jeg ELSKER glimmerlakker, men jeg HADER også at rense det igen. Jeg har set at Essie har lavet en glimmerlakfjerner, har I prøvet den? Og et andet spørgsmål til eksperterne: hvilke guld og sølv stempellakker kan I anbefale? Jeg investerede i Konads egne, men de er mildt sagt elendige. Og STORT tillykke med jeres 1500 indlæg, det er vildt! Jeg kan af underlige årsager huske at jeg er follower nr 16, så jeg har været rimeligt med fra starten, og elsker stadig jeres blog. Rigtig go' dag til jer begge. :)

Send en kommentar