tirsdag den 21. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - Kærlighed


Når man er forelsket er det næsten som om man bobler over inden i, som om der er tusinde forelskede tanker som flyver rundt og gør at man næsten ikke kan holde ud at være i sig selv. Den følelse har jeg forsøgt at fange på neglene ved at lave en masse LOVE ord og også en hel masse hjerter i forskellige størrelser. 

Først har jeg lagt 3 lag af den hvide lak fra Depend 7-Day serien, den hedder Pure White (nr 7005). Det tog ret lang tid for manicuren at tørre op, så jeg kunne tegne på den med min akrylmaling. Da det endelig var tørt, skrev jeg med en sort akrylmaling LOVE på langemanden og ringfingeren, mellem teksten malede jeg hjerter i forskellige størrelser. Pegefingeren og lillefingeren måtte nøjes med kun at få hjerter på. 

- Maja

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

If you're ready to start taking your t shirt design skills to the next level, you can find a free, simple, easy-to-follow Link, Did I mention it's free? Check it out!
Vindues tekster design

Send en kommentar