onsdag den 20. maj 2009

Mega Monster Indkøb!

Nu skal i bare se her!. Jeg har haft mit visa kort i brug og har købt en masse neglelak. Den sidste uge har det så væltet ind med pakkesedler. Så nice! Jeg har stadig en pakke som jeg skal hente på posthuset på fredag med endnu flere neglelak i.

I sidste uge kom der en pakke med neglelak fra http://www.beverlybeaute.com som har en engelsk hjemmeside som sender til danmark. Varerne kommer fra USA men de er utrolig hurtige til at sende pakken. Der gik under 2 uger fra jeg bestilte til jeg modtog den. De har en masse forskellige mærker. F.eks; Zoya, OPI, Essie, China Glaze, Jessica, Orly, Creative og vores favorit top lak mærke Seche. Lakkerne koster ca 5 pund stykket og forsendelsen koster 5 pund lige meget hvor meget man købet for. Så hvis man er nogle stykker kan det godt betale sig. Men det er alligevel billigt. Dog er det ikke så billigt som på f.eks http://www.head2toebeauty.com men der kommer man også til at betale mere i fragt og man slipper sjældent for told + moms.

Lakkerne jeg havde bestilt er på billedet herunder:
Fra Venstre: Jessica - Birds of Paradise, OPI - Breathe Life, Zoya - Lulu (som var årsagen til jeg bestilte), Zoya - Pippa og Zoya - Ki til sidst. Hvis solen snart begynder at skinne igen vil jeg skynde mig at lave anmeldelser af lakkerne. Jeg har allerede prøvet Breathe Life, Ki og Lulu har jeg på ligenu, men er alt for afskallet til at vise frem. Jeg lover at det bliver snart.

Næste indkøb blev så fra en online butik som jeg først lige har hørt om. Det er http://www.eyeslipsface.dk som er et makeupmærke til ekstremt billige penge. Jeg troede først at det var en joke, men ja det er kun 12 kroner per neglelak. Siden har også alm makeup, men også mineral makeup til næsten ingen penge. Maja har købt noget af deres makeup og vil snart anmelde det, men jeg nøjedes med deres lakker. Mærket er forkortet ELF og lakkene kommer i nogle sjove flasker med en falsk klat lak rindende ned af den. Det er dog bare noget plastik, men det ser sjovt ud. Efter at ha prøvet et par af lakkene vil jeg anbefale at komme underlak på først og være tålmodig med fjernelsen. De har nogle super fede farver, men man kan godt mærke at lakken er billig. Der var ikke så meget sollys den dag jeg tog billedet, men man kan se farverne bedre på deres hjemmeside.
Fra venstre er det;
Nude, Moonlight, Blush, Flourescent Pink, Medium Red, Dark Red, Royal Purple og til sidst Dark Navy.
Til sidst er der så pakken jeg fik idag og som jeg havde glædet mig mest til. Nemlig pakken fra svenske NailMail. NailMail er faktisk bare en svensk pige som fik en genial ide. At abbonnere på neglelak. Hver måned har hun et nyt mærke og så kan man vælge hvilke farver man vil ha og så sender hun dem til en med posten. Man betaler via kontooverførsel. Jeg er jo besat af alt med neglelak så selvfølge skulle jeg være med. Du kan læse mere om hendes hjemmeside her http://www.nailmail.se. Lakken som jeg havde glædet mig til var Nfu Oh. De har nok et af de største udvalg af lakker i flotte nuancer og ikke mindst flage/flake lakker. Som du kan se herunder er lakken i midten intet andet end smuk og selv flasken er sexet. Alle pengene værd. Jeg glæder mig så meget til at prøve den at så snart jeg er færdig med dette indlæg vil jeg se om jeg kan tvinge lidt sol frem til nogle billeder af den.
Fra Venstre;
Nfu Oh - 133, Nfu Oh - 51 og Zoya - Kotori (som var en rest fra en anden måned hun gav mig med.



- Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar