lørdag den 13. juni 2009

Gosh - Metallic Green

Dagens lak er fra et mærke de fleste kender, nemlig Gosh. Her på det sidste har Gosh kommet med en del lækre farver i deres kollektioner. Jeg har efterhånden en del af dem og har tit problemer med at huske hvilke når jeg står i butikken og kigger. Jeg har aldrig været stor fan af metallisk neglelak, men måtte lige teste en nu når Gosh havde lavet et par stykker. Der findes også en lyserød version.

Denne lak hedder meget opfindsomt Metallic Green og er en metallisk lak. Dvs en lak med en metallisk glans og overflade. Som man kan se på mine negle skjuler lakken ikke de riller man har i neglene. Derfor vil jeg anbefale af man bruger en underlak eller en rillefylder (ridgefiller), som mindsker disse riller. Lakken er meget nem at påføre og kræver kun 2 lag.









- Sussi

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke flot den er. Når du skriver en rille-fylder - hvor får man fat på sådan en fætter? Jeg har nemlig problemer med riller i mine negle.

Sommerhilsen Anna

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

I matas kan man købe flere produkter til neglene. De har mærkerne Herome og marvala, som begge har rille fylder eller en underlak med rillefylder i. De forskellige andre neglelakmærker som gosh osv har også underlakker med rillefylder i. Man skal bare læse det med småt. Spørg evt i din matas.

Sussi

Amalie Schmidt Krøger sagde ...

jeg var så dum engang at købe både den blå og lyserøde, og jeg fraråder alle at købe de metalic lakker fra goch - når man har haft den på i en enkelt dag oplever jeg nemlig at rillerne i neglene er helt bare for neglelak - det er ligemeget om man har brugt topcoat eller ikke, lakken bliver bare ikke på neglen.
Et rigtigt dårligt køb!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Amalie.. Bruger du også underlak? Jeg har aldrig haft det problem med mine metallic lakker fra Gosh. Det er måske kun dine der er noget galt med. Har i hvert fald ikke hørt om andre der har samme problem som dig.

Sussi

Send en kommentar