mandag den 22. juni 2009

Nubar - Sugar

Dagens lak er fra mærket Nubar, som bl.a kan købes hos den danske internet butik Aromatique. De har også mange andre spændende ting og sager til at pynte neglene med.

Sugar hedder lakken og er en af de lakke som kræver utrolig meget tålmodighed, netop fordi det tar' mange lag for at opnå den farve der er i flasken. Selve farven er en pink gelly. Gelly betyder at den er lidt gennemsigtig, især hvis man ikke gir' den de lag der skal til. Man kan tit se neglen igennem en gelly lak. Men det der gør denne lak så speciel er den fine glitter der er i. Flere forskellige slags glitter i 2 størrelser gør lakken nærmest 3D agtig når man er ude i solen.

På billederne har jeg en underlak på for at skåne neglen og en overlak på for at holde på farven. Jeg har lagt hele 5 lag på. Som man kan se er lakken slidt lidt i kanterne da det er 4. dag jeg har lakken på og ikke holdt den ved lige. Jeg håber den kan nydes alligevel.

Imorgen går jeg igang jeg at tage billeder af alle mine og Majas blå lakker.. puha..




- Sussi -

0 kommentarer:

Send en kommentar