fredag den 21. august 2009

Haute Couture negle del 2


På negledagen legede vi også med en masse tilbehør. Jeg havde nogle skaller man bruger til akrylnegle, som jeg ville prøve at få lidt sjov ud af. De lyserøde skaller fik jeg gratis med et køb fra http://www.aromatique.dk/.


Under skallerne har jeg en lyserød glimmer lak på. Det er OPI - Suzi & the lifeguard som jeg har vist i et tidligere indslag. Man kan ikke rigtigt se den, det var mere for at man ikke skulle kunne se neglen igennem skallerne hvis de ikke dækkede helt. Jeg har lagt et tykt lag topcoat på og imens den stadig var helt våd lagt fingeren ned i æsken med skallerne. Jeg børstede så de skaller af som ikke sad fast på neglen.


Det er nok ikke så handy at gå rundt med. Men de sidder utroligt godt fast. Pas på når man fjerner dem da de kan ridse neglen. (jeg fik desværre en rids i en af mine negle).
- Sussi -

2 kommentarer:

Lucy sagde ...

That's an amazing look on your nails. Where they Scratchy? It's very pretty on you.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Yes they are a bit scratchy and very delicate so if you're too wild they will come off lol

Sussi

Send en kommentar