søndag den 16. august 2009

Ups!

Ja så hurtigt kan en uge gå. Maja har været på ferie denne uge og jeg er startet på arbejde, så bloggen har ikke fået så meget kærlighed.

Jeg har dog lige fået en masse neglelak med posten. Fra H&M's hjemmeside et par ekstra holografiske lakker Sinful Senorita og til Maja Mad About You.

Fra mit abbonnement på www.nailmail.se har jeg endelig fået de über cool lakke; Square Pants (gul), Bikini Bottom (lysblå) og Recycle fra det dyre mærke Rescue Beauty Lounge (usa). Jeg har desværre kun nået at tage billeder af Bikini Bottom pga den manglende sol, men håber ikke det varer længe før de kommer op.

Imorgen bliver der bestilt en masse masse masse neglelak og tilbehør fra 8ty8beauty.com så vi skal nok leve af kærlighed og vand resten af måneden.

Jeg er på vej iseng, men vil lige gi jer lidt at blive inspireret af. Har fundet en masse billeder af de kendtes negle.


1. Stilikonet og Burlesque danseren Dita Von Teese med sine klassiske Half Moon negle. De er nærmest hendes varemærke.

Lady Gaga er altid opfindsom med hendes negle. Fra spillekort med perler på til disse skotskternede men trendy negle.

Rihanna viser sine cool smileys negle frem.


Hvis ikke man kigger godt efter ser Fergie's negle ud til at være helt neutrale, men tæt på ser man de fineste små domino brikker. Helt igennem et originalt påfind.



Heidi Montag. Hollywood når det er bedst/værst? The Hills stjernens nylakerede negle med Chanel logo.


Håber der var lidt til at inspirere.
Godnat
- Sussi -














0 kommentarer:

Send en kommentar