søndag den 25. oktober 2009

237+6= alt for mange lakker! (ifølge kæresten)

Nå, så fik jeg endelig taget mig sammen til at få talt mit neglelak lager. Min veninde Ea hjalp med at sortere og tælle og de er allesammen blevet fordelt pænt efter mærke (sådan da) i et IKEA skab ved navn Helmer. Vi tog skufferne ud og tog nogle billeder af indholdet. Jeg ved der er nogle der har bedt om at se hvor mange jeg har, så nu håber jeg ikke I bliver skuffede. I skufferne er der 237 (hvis det ikke passer helt er det Ea's skyld) og så 6 i en pose i mit skab.

De nyeste blev erhvervet igår (lørdag). 3 depend lakker fra deres nye kollektion (fås nu også i matas i danmark) og en OPI lak som jeg fandt i en nyåbnet neglesalon på vesterbrogade (til svimlende 100 kroner) som jeg har på ligenu og I nok skal få et billede af snarest.

I denne uge kommer indlæggene til at handle om halloween - lidt inspiration til neglene. Men først kommer der billeder af mine lakker. God fornøjelse!


I denne skuffe:
(fra venstre)
China Glaze, Nubar, Barry M, Orly (med O'et i toppen)
I denne skuffe:
(fra venstre)
OPI, Gosh, Essie
I denne skuffe:
øverst venstre - Misa
midt venstre - Zoya
nederst venstre - Estee Lauder, Dior, Chanel, Nars
øverst midti - Nfu Oh
midt midti - ELF
nederst midti - Nubar Moodies
højre øverst - Sally Hansen
nederst højre - Inglot

I denne skuffe:
øverst i æsken til venstre - Maybelline minis, Viva La Diva, Yves Rocher, Mavala + andre polske minis
øverst i æsken til højre - Depend
under æsken til venstre (øverst) - Fransk mærke "C"
under æsken til venstre - Color Club
ved siden at Color Club - Creative
3 lakker i blå æsker - Rescue Beauty Lounge
i æske til højre - Sephora
I denne skuffe:
ud over en masse tilbehør er der i
øverste æske - forskellige franske mærker, Nouba, Maybelline, Yves Rocher, Bourjois
imellem æsker - wetnwild, Jessica, Nivea og forskellige andre
nederste æske - Inglot og andre artpenne samt mine hjemmelavede lakker
nederst i skuffen - H&M
+ de 6 metalliske lakker som min svigersøster har købt på et loppemarked.
Puha..

- Sussi -

2 kommentarer:

Sanne sagde ...

Hold da helt op! Der blegner min sølle lille samling på 50+ flasker da helt. Det må jeg sige til søde ægtemand, så bli'r han da helt glad for at jeg ikke har så mange. :)

lauriestrode sagde ...

Faldt lige over den her...når min mand begynder at virke bekymret, plejer jeg bare at henvise til Traci fra The Trace Face Philes, hun har mere end 1400 :D

Send en kommentar